۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

امام جمعه لامرد:

شهدا الگویی برای زندگی در مسیر درست هستند

شهدا الگویی برای زندگی در مسیر درست هستند

لامرد - امام جمعه لامرد گفت: مردم و مسوولین اگر می‌خواهند مسیر درست زندگی را گم نکنند باید شهدا را الگو قرار بدهند، امروز نیز شهدای گمنام به این شهر آمدند تا ما راه را گم نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد آزاد در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه لامرد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار گردید با اشاره به مراسم با شکوه تشییع شهدای گمنام در لامرد گفت: شهدا بهترین الگوها برای نسل امروز ما هستند زیرا هم دیندار، هم ولایتمدار و هم اخلاق‌گرا بودند.

امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: برای اینکه مسیر زندگیمان را گم نکنیم، مردم و مسؤولین باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و بهترین مسیر، مسیر شهدا است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید محراب شهید دستغیب گفت: شهید دستغیب افتخار استان فارس است و از مسیر تقوا و خودسازی به این جایگاه رفیع و با عظمت رسید.

حجت الاسلام آزاد به موضوع انتخابات و فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: جریان‌های سیاسی از دوقطبی‌سازی کاذب در ایام انتخابات دوری کنند زیرا دشمن به دنبال این است تا مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و از حالا به دنبال دوقطبی‌سازی در زمینه‌های مختلف هستند.

امام جمعه لامرد گفت: تا زمانی که در حال مبارزه دو جبهه کفر و حق هستیم این مشکلات وجود دارد زیرا درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم.

خطیب جمعه لامرد اظهار کرد: طوفان الاقصی باعث شد رژیم صهیونیستی و عوامل پشت پرده آن به هم بریزند و می‌بینید که ملت مظلوم یمن با چه اقتداری برای دشمن خط و نشان می‌کشد و همه ابهت پوشالی اسرائیل به هم ریخته و جبهه مقاومت جنگ ترکیبی در گوشه و کنار علیه اسرائیل و عوامل آنها شروع کرده‌اند و دشمن سردرگم است که چه کار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اقامه نمازجمعه امروز لامرد، نمازگزاران لامردی پیکر شهید گمنام را که به مدت سه روز مهمان این شهرستان بوده از مصلای الغدیر شهر لامرد تا میدان شهدا تشییع کردند.

همچنین، نمازگزاران لامردی طی این مسافت در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین شعارهایی سر دادند و خواستار پایان دادن به جنگ و خونریزی و کشتار مردم، بویژه کودکان بی گناه غزه شدند.

کد خبر 5961002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha